Godnatt.

nu ska jag springa ner och ta en snabbdusch, sen ska jag gå upp och lägga mig!
klockan är ju trotsallt ganska mkt! , typ halv 1. Fast ganska lite för min del, egentligen.
haha:D, iaf, imoorn slutar vi efter lunch :), Sen ska nog "hemlig" komma,
fast "hemlig" slutar sent så ;D .. men skitsamma :) .. Är ju ändå ledig onsdag,
så de gör it så mkt ifall "hemlig" kmr lite sent :p.
aja, joo btw, idag gjorde jag klart min mössa på slöjden :D,
Ändå hyfsat nöjd sådär.. men jag har inte hunnit prova den ;o.
haha! Har iaf fått en jävla blåsa på tummen, från stickningen.
Jag hedde sönder den på skolan, men nu är den tbx? :O:O:O
Fattar ingenting.. De gör iaf ont,..
Haha, mitt fucking blåmärke gör ont oxå!! :(
I hate it. Aja, nu måste jag verkligen springa ner!
Smsa me N nyss, men tror han somnat, haha!
Toenten denna ;D ..
aja, godnatt!
hugs and kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback