Godmorgon :)

Har nyss kommit hem från sjulnäs,
vi hade jätte mys!
Vi bakade pizza, som var hur god som helst!
vi såg på tv, jag sov även middag? hahaha.
vi färgade mitt hår, osv.
vi hade riktigt mysigt iaf! =)
men var tvungen att fara hem tidigt, eftersom a hade match idag! 
hon hade samling kvart i tolv så :p
aja, jag är iaf grymt trött nu och funderar på att lägga mig igen,
ett tag. Tills tina hör av sig lr nå,
Vi ska på stan idag, typ.
eller iaf vara me varann, men blir säkert i stan.
N kanske oxå kmr, beror på om jag har tillräckligt med "ballz".
haha. aja, nu ska jag gå,
hoppas ni hade en trevlig kväll igår!
jo btw, det ska vara jätte varmt i helgen :D , till o med på måndag!
då ska de vara närmare 30grader ffs! :)
Fett med nice! :)
aja, ja ork it skriv nå mer..
hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback