Goddag.

Inatt sov tina hos mig, kul hade vi iaf! . haha..
Sen imose kom tinas morsa med tinas moppe nyckel,, eftersom hon råka låsa in sin i moppen . hahaha.
Aja, sen for vi till stallet, och åkte bakom tinnie, haha! påvägen hem mot stallet, så började det regnade som faan,
och typ regnhagla lr nå och jag och tina satt ju bara i t-shirt och shorts, med brillz, sååå det var kallt som faaan!! . Sen när vi stog och höll på med tinnie, då började det åska :|
gaah.. sen for vi hem då, och påvägen hem då körde jag i typ 4 stora pölar, som for över hela mig. morrr!! .
Sen gick jag och duscha, och nu sittar jag och försöker komma på nå att äta:p
sen ska jag börja fixa mig för kvällen! Då blire partajj med tina och karin typ :)


- Livet leker när tinis och jorris steker! (H). <3


- Jag blev som sagt BLÖÖT! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback