Blöt om röva ;o

haha! nu har jag kommit hem från tina, och eftersom det regnade påvägen hem, så är jag dyngsur just nu!
och jävla L kom inte med en filt ! , buhu, hahaha. xd  <3  vi har varit med karin på ett töntställe i stan ;')
och vi var även med amanda ett tag, men hon var tvungen att fara hem ;oo.
iaf, på töntstället, träffade vi några folk och shäjjka you know:p lal. xd
sen när vi for därifrån, for karin hem och jag o tina typ,. gjorde ingenting, prata o så :p
haha. sen blev hon iaf emo, men iaf. jag är skit blöt och nalta surne, på en viss R , (tina du vet, tror ja ;') )
som typ ragg på de som rör sig. hahah. ska iaf äta mina "ketchupmackor" och raportera till tina, om hur goda dom var..
sen se film sen sova! :)
smsa vettja! .
hugs and kisses


Före - med hårförlängning.


Efter - utan hårförlängning.

pyss, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: ♥ S A N D R A ♥

vad söt du är :D

2009-05-09 @ 17:00:54
URL: http://juustice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback