Äntligen hemma!

Har äntligen gjort bort redovisningen, känns grymt bra nu i efterhand!
Fast det gick dock inte bra, var inte ens intressant osv. Men har iaf gjort bort de :D
Nu kan jag nog sova bättre inatt! :):)
Jag är slut i hela kroppen alltså, jag orkar inte skola nå mer!
serriöst, är helt död när jag kmr hem. Sover typ middag varje gång jag kmr hem från skolan,
nästan;oo. Fast de kan oxå bero på att ja är uppe hela nätterna, men iaf! :o
Nu sitter jag iaf o svettas sönder av all dess värme! skönt ändå,
men lite för varmt just nu. Eftersom jag har mjukis :p
Men på torsdag blir det iaf att gå på stan me mamsi! ,
vi ska leta examenskläder och även skor o kanske smycken :)
Vi får väl hoppas att jag hittar nått jag tkr om!
Men de är bara de, mamma typ "tvingar" mig att köpa en vit klänning, haha.
Så är grymt svårt att hitta nå ;o.  Men aja,.
Ska höra ifall de sku bli nå stan med tina på onsdag, för jag vill shoppa!! :D
aja, ska göra nå vettigare..
hugs and kisses.

Fick några bild från karin idag på skolan, som är ifrån lördagen, såå ni ska även få se dom! ...




Dock förbannat fula men ;) iaf på mig. haha! :D <3


jag tänkte på dig nästan hela natten... hur ska detta gå? :| .. GAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback