13Maj.

jag har inte bloggat på nån dag nu, men vet ni vad? :D det har varit ganska skönt ändå :p
med tanke på att jag har ingen anledning att blogga egentligen, så vet jag inte om jag orkar forsätta så mkt längre:p
det tar bara massa tid .. kanske ska börja fokusera på att läsa andras istället, lr va säg ni? ;) .

jaa iaf..
idag är det då onsdag, och vi brukar sluta just före 2 på onsdagar,
men vi skulle gå till 4 idag, eftersom vi skulle träna på våran pjäs. men bara för att lärarna gillar att plågas,
så gick vi över, typ till halv 5 ? eller mer.
jag var iaf inte hemma förens närmare 5, och de är fan katastrof. att komma hem 5 från skolan, jamenar, vars är skolan på väg? .. (a).
nästan ingen god mat längre, blir för de mesta bara mackor till lunch nu mera.. euw.
men whatever,. typ bara 3 år kvar ^o) . haha:p
fast de är tydligen sämre mat på backa ;oo ... fuck.
jaja.. man kanske blir smal av de, vem vet ;) hahahaha.
aja, idag har jag även varit med L, vi har pratat och sånt, det behövdes nog!
finns för dig you knööw.

aja, jag ork it skriv nå mer. godnattt!! :)
hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback