10Maj.

hejsan! jag vaknade av tinas sms imorse, tror jag iaf. haha.
och duschade sen! har även föna håret och sånt, sen sku ja till tina! :),, men hon sku till stallet, så det blir imoorn ist :) <3
L ville även att jag sku komma.. men vi får se hure blir med den saken :p
hur har eran helg varit ? :) min har varit skit bra faktiskt! :)

Igår:
Kom Manchesterbyxan och Tarz till mig, sen bestämde vi för att fara till frasses som typ ligger på min bakgård,
men det blev forslunds istället! , Så iaf, vi genade genom djungeln, svingade nån lian sådär,sen över grusvägen, genom leran och sedan var vi framme. Där satt vi och väntade på några stenar, på att våra djungelmän skulle komma!
Och äntligen kom dom, ridandes på två stycken elefanter! , Sen skulle vi fara och bada jacuzzi, så då åkte vi tre stycken på varje elefent! Men bara djungelmännen hade hjälmar,. Jag fick massa grus på röven och blev även blöt, för elefanten sprang genom vattenpölar som en tok! , När vi väl var framme så hade vi alla djungelbrudar typ fuktigt hår, och jag hade börja få lockigt.. fast det blev inget badande, djungelmännen visade deras koja istället, men sen skulle en av djungelmännen hem, så då åkte vi andra till en annan djungelman, som heter jens. och där utanför pratade jag med L,
men han var med två andra djungelbrudar, så vi sket i honom! så då åkte vi hem på elefanterna, nästan till mig iaf.
sen vände våra djungelmän, dom var så rädda för miljökonstapeln. Sen for vi till min koja, såg på våran hemmagjorda tv, och sedan for manchesterbyxan och tarz hem, ridandes på manchesterbyxans elefant.

För er som inte fattade :

så med andra ord, gick igårkväll till såhär :
Tina och jessica kom till mig, sen bestämde vi oss för att fara till frasses, som ligger på min bakgård, men vi hamnde på forslunds ist, eftersom frasses var stängt. Så på väg dit, genade vi genom våran skog, som står på våran tomt, sen över storvägen, och sedan klev vi i massa lera, och sen satte vi oss där på nån kant på själva forslunds. och vänade på Sunkan,Anders och Viktor. Och sen kom dom, med deras två moppar, Sen skulle vi bada jacuzzi då, så då åkte vi 3 på varje moppe, och bara killarna hade hjälmar. jag blev blöt på röven, och fick massor av grus oxå, för viktor körde som en tok i regnet, När vi var framme så hade vi tjejer fuktigt hår, och jag lockigt. det blev inget badande, utan vi chillade bara hos Anders, sen skulle sunkan hem, så då får vi till jens, där jag prade med L, han dissade oss för två brudar, så vi sket i han. Sen kom anders och frågade om vi ville ha skjuts hem, så jävla gulligt, och ofc sa vi ja, om dom orkade så. haha, sen kom jens och sa " jag hörde att nån ville ha skjuts" , sweeet! :) dom skjutsade oss nästan till mig, sen for dom hemåt, eftersom dom trodde en bil var polisen xd, eller nått. men whatever, så vi gick till mig, såg på våran hemmabio, och såg dum och dummare, typ jag och tina yee.., sen for tina och jessica hem på tinas moppe. sen gick jag och la mig :) haha, lal.

Haha. hade tråkigt :p

men men, ska fixa mig nu, sen dra till L , tror ja. , puss :)

Kommentarer
Postat av: manchesterbyxan

hahahahahahahahahahahaha skriv ngn mer berättelse !!!!!11111oneoneoneetttetttetttettt!!!!111

2009-05-14 @ 13:33:16
Postat av: jojken

hahaha! :) då måste jag ju vara med dig manchesterbyxan ;) <3

2009-05-14 @ 16:11:25
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback