trött och sliten chäjj skriver godnatt ;)


osminkad och ser cp ut, o såe, men vafan, man ska bjuda på lite naturligt ;) haha.
mina ögon ser helt konstiga ut, som två olika storlekar? o.O
kanske för att jag är trött, haha, vem vet!  ;)) whatever.  ser ut så här nu iaf;>

yeye, sitter och kollar på mina efterlänktade färger :) , gud vad kul he ska bli!
faast, konstigt nog så gruvar jag mig nästan ;oo . rädd att jag inte kommer tycka om de längre lr nå :S, aja, jag ska då ha svart me blont iaf! :D (Y)  huhu. ska be morski färga det imoorn :) , om hon inte jobbar ;o !
blääh. aja, har suttit och lyssnat på musik i princip hela kvällen, pratat med massa underbart folk på msn, och länktat mig bort till helgen! ;) då ska jag träffa min älskade vän, anna <33, som jag inte träffat på ett bra tag, så det ska nog bli kul :):) <33 .o eftersom det är skola imoorn, så är ja lite små sur, för jag tkr verkligen inte om skolan, typ deprimerande. haha:P jaja, ska nu ta min skönhetssömn, och drömma mig bort! :) godnatt alla ! hade ,
hugs and kisses :')

Kommentarer
Postat av: Rut

finnar ;o

2009-03-23 @ 14:24:42
Postat av: jenny

aa och det är såå ovanligt . alla har finnar förr lr senare, LOL.

2009-03-23 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback