tjosan i trosan ^^

hejsan!
 
igår skulle jag vara med amanda<333, men jag tog mig ej :(
men då ringde sofie, o ville vara m. mig, men eftersom jag inte tog mig,då kom hennes gulliga mamma och hämtade mig :)  så då fick ja nå att göra iaf! :D , vi gick till stan, åt på max, och sen gick vi till rb, haha.
det var typ nå punk,rock band som spelade typ, hu. fick ont i öronen :p
men iaf, vi började gå hemåt klockan 1 typ, sen satt vi uti datan, och jag la mig i sängen, och somnade ;) hah.
sen väckte sofie mig och sa att vi sku äta, morr ;> . var trött som faan,,
sen såg vi en film, som jag somnade till, hah. såg inte mkt ;P . aja,
nu imorse då har vi dunkat o skrivit ;);)  haha. vill gärna se resultatet ;) hahaha.
aja, ikv sku jag vara med amanda, men hon ska vara m. nån annan ist, så då ska ja be anna komm hit ist :) (Y)
eftersom jag saknar henne som stryk, så blire perfekt! :) , bara hon inte har nån jävla träning så ;oo, aja.
jag fick iaf chips och godis av mamma när vi for till ica:) , och vi ska äta taco till middag, så hejn blir nog en riktig myskväll :)
kisses, hade!


tärd och trött flicka :')


Kommentarer
Postat av: DINsofie ;)

sötälskjenny!:)<3

2009-03-15 @ 02:37:45
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback