Söndag, åter igen.

hejsan!
idag vaknade jag vid, hmm halv 3? , lr nå sånt ; )
empa undrade om jag ville komma, så jag gick upp, klädde på mig,
borstade tänderna, fixade till mig lite grann, och åt just våfflor ; ); ) .
mums! fast jag värmde upp dom, såå dom var inte lika goda, men whatever:p
nu är farmor och farfar här :), och jag väntar tills dom ska hem, så jag får skjuts , haha ;)
menmen, jag och empa kmr nog spela kort lr något, som vi brukar ;D haha.
fast var grymt länge sedan jag var med henne, och he sug! .
igår blev det att vi var hos mig,så då såg jag,anna o anders iaf på våran hemmabio, hade lite mysigt o skrikit. haha:p
eftersom vi såg en skräckis ; ) . är gode så rädd av mig, haha:p
iaf, är smått sur o besviken eftersom D inte kom , men men.
han bad iaf om ursäkt! :):)  vill inte säga för mkt personligt här på bloggen ;s, men jaa:p
(brist på annat).. idag lämnade Eddin pite iaf för dom som ville veta, haha.
ska nog träffa han nästa helg :):), lr hur vare? :O skitsamma.
 ska hitta på nå att fördriva tiden me, såå jag kan fara till emmy nån gång! :)
kisses


haha, retade eddin ;')


lejdade mig nalta. schteekigt med strand o amandasbrills ;);) haha.


pözzz på dig..  ; ) nanannana (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback