måndagar, suger riktigt ordentligt!

hejsan!
idag var det skola igen, uschnä. nån mer än jag som bara skulle vilja sova bort dagarna till sommarlovet? :)
det hade varit så grymt härligt! i sommar ska jag fanimej bli brun :):) , och sköta min hy, då kanske man slipper ha brunkräm, utan bara ha en fin brun färg :) , wie.
idag mådde jag inget vidare, jag höll på att spy på skolan, hade ont i skallen och halsen, osv.
och jag vill verkligen inte vara sjuk :S , just nu känns det som om jag svalt en hel kyckling, lr nå.
har typ en klump i halsen som inte vill försvinna!
iaf när jag kom hem från skolan, såg jag en film, och sedan har jag sovit ändå tills 9? eller någonting sådant.
grymt skönt att sova, men dagen försvann, haha. fast jag behövde verkligen vila, mådde så jävla piss.
iallafall, sen vid 9 då åt jag middag, hahah. ? :o , var så grymt hungrig så. iaf jag har för ett tag sen gett D några förslag på bra filmer, och jag hoppas han tycker dom är bra han med! :)
nu ska jag se film, och sedan sova, så ni får ha det!
kisses





btw, vad tkr ni "Fjortis" betyder? är det ett beteende eller utseende?, eller både och?
hur beter man sig som en fjortis? och hur ser man ut som en fjortis? kan man växa ifrån det?
själv så tycker jag fjortis är ett beteende, och vi alla kan nog bete oss som en fjortis ibland.
jag menar, kan man verkligen se på utseendet om man är fjortis? det är som att säga att en person är snäll eller omtänksam genom att se på personen, helt omöjligt! :o , 
jag tycker man ska få se ut som man vill, man klär sig och sminkar sig så som man tycker man passar bäst i,
och spela roll om inte alla tycker de?;o man vill ju ha självförtroende, helt klart.
just därför man ser ut som man vill se ut, och alla kan inte ha samma kläder och sminka sig på samma sätt, då hade det ju inte alls varit fint. helt utnött. jag tycker det är bra att ingen ser lika dan ut, att alla har sin egen stil.
vad spelar det egentligen för roll ifall man har push-up?, osv.  man kanske vill ha det för att tycka bättre om sig själv, och om det nu är så, låt dom ha så. även om man inte tycker om sånt, låt dom. visst vi alla har fördomar, även jag!.
men när man väl tänker efter, så är allt så onödigt. alla ska få vara som dom vill och få se ut som dom vill. punkt slut.
fast, visst, vi alla har olika uppfattningar om ordet fjortis, men jag förknippar det med ett beteende.
typ att man är omogen osvosv, men vafan. man lever bara en gång, så låt en leva livet!
och man växer ju fortfarande i våran ålder, man blir mognare med åren. så njut av att vara ung och vild ! :)
fast, jag skulle ändå vilja veta vad ni tkr ordet fjortis betyder, så kommentera gärna! :)


byebye!


vi schteeker mer än du tror! ;-) , jag älskar dig sofie! <3

Kommentarer
Postat av: michaelae.blogg.se

fjortis är ett betende, skriker, vill ha uppmärksamhhet, å sånt, inte hur man sminkar sig, det är folk som tror det.

2009-03-31 @ 09:44:29
URL: http://michaelae.blogg.se/
Postat av: michaelae.blogg.se

fjortis är ett betende, skriker, vill ha uppmärksamhhet, å sånt, inte hur man sminkar sig, det är folk som tror det.

2009-03-31 @ 09:44:51
URL: http://michaelae.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag tycker att fjortis helt klart är ett beteénde, eller att man försöker få uppmärksamhet och så.. Tycker inte att hur man klär sig eller hur man sminkar sig har nå med de att göra ;p de är som du säger att man kan ju inte se på en person om den är snäll eller så om man bara tittar på den, så då kan man ju inte heller se om den personen är en fjortis eller inte bara genom att titta på den ;p

2009-03-31 @ 16:37:29
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: sofie

SKICKA DOM DÄR BILDERNA ÄLSKJENNY! <3 :')

2009-04-01 @ 13:59:33
URL: http://sofiieem.blogg.se/
Postat av: Anonym

beteende

2009-04-04 @ 15:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback