förbaskat trött men måste plugga ! ;oo




blääh.
har blivit grymt sugen på att börja träna på gymmet i öjebyn :) ,
nära och billigast oxå! , nån som är sugen på att börja med mig? :) (Y)
jag behöver iaf träna, helt klart. fast det blir ju ofc roligare om nån börjar me mig, så :)
aja, jag ska nog färga dom blonda slingorna idag , tror ja. beror väl på morsan och så,
ja måste även baka :S, eftersom vi har öppethus imoorn, asså blääh.
man kan inte vara mer less på skolan än jag!! är jävlat spyless,
ska bli så förbaskat härligt med sommarlov! , jag längtar som tusan!
fast först o främst längtar jag till påsklovet! , då blire stugan o köra skoter eller nåå,
vad jag än kmr göra, så blire iaf roligare än skitskola! tummen ner för skolmaten oxå!
blääh, jag är förhelvete bättre på att laga mat, och jag är inte utbildad. det är förfasen dom -.-,
jag vettefan hur fasiken jag ska hinna plugga heller ;oo , hinner inte läsa igenom allt iaf :( ,
hejn suger! blir typ att ta med so boken på fisketuren på onsdag då eller  ? :oo
eftersom vi har frilufsdag då, o jag ska fiska. eller jag ska fiska utan att fiska, haha.
jag hatar att fiska nämligen, fast fanns inget annat ja kunde tänka mig att göra såå.
vi börjar iaf 10 då :):) , yeye. då måste ni faan smsa lr någe memig! ;)
kmr ha så överdrivet trist så jag vet inte vad:o, fast jag ska iaf vara med sötmikkan då <3 :)
aja, blir att ta tag i so;n nu, uppdate maybe later! ;)
puss på ...... (aa) ;) lalalala (H)
kolla på denna sötisen ;) (aa) --> http://www.youtube.com/watch?v=G7YXn-lfHXc
, endast min o amandas! :D <3

hade, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback