äntligen fredag :')

hejsan!
idag hade vi nationella i engelska , det var svårt och drygt som fan. men jag tror inte det påverkar betygen, som tur är! iaf,
hkk;n var det roligaste på hela dagen ;D , jag lagade köttfärssås och spagetti ;)
och så fick jag veta att jag fick MVG- på hkk inlämningen, (Y) Great! :) , jag tkr jag förtjänade det eftersom jag slitet så hårt med de, såja, är väldigt nöjd faktiskt :) jag som brukar suga i skolan ;) (a)
aja, ikväll ska päpi bjuda mig på nån god ute mat :) (Y) fettnajs.
det blir bara vi två:D, eftersom brorsan och nina är i stugan och mamma jobbar :)
smått skönt ändå :p , fast ikväll blire att vara med amanda :) , vi ska nog dra in till staan till davve, o ha kul ;-)
tralallaa ! (H). hade, call me tonight :)
kisses

tog bort hela bilden ist :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sudda ut mig, tack!:)/ johanna

2009-03-13 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback