26mars, torsdag.

hejsan!
eftersom det är torsdag idag så betyder det att det snart är helg :D , jippie!
jag längtar som faan!
idag när jag kom hem stog mamma och bakade bullar och sånt shiet,
så he bleev mums sen när hon var klar :)
sen resten av dagen har bestått endast av plugg, eftersom vi har prov imoorn,
känns som om vi alltid har prov :S , grymt jobbigt alltså.
längtar som faan till sommarlovet!
jadu, imoorn blire kanske Rb med mikkan, av brist på annat.
lördag blire typ amanda :) , yeye.
aja, jag orkar inte skriva nå mer, jag ska duscha sen typ se film o sova :)
smsa! :) , hade.
kisses

dagens idol: ken ring :)
dagens sweetheart: sofie :)
dagens film/serie: two and a half men :)
dagens klädsel: mjukiis
dagens mat: kebabrulle
dagens skämt: "fotomodell"
dagens pucko: eddin. haha! :)
dagens bästa: sängen ;);)..  och duschen.
dagens sämsta: plugg och skidor
dagens saknad: AMANDA! , dom jävlarna är på prao.
dagens älskling: mikkis :)

jag vettefaen. ^



schteekbruds ;D


yeye, jag älskar dig me sofie ;)


make love not war! :) peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback