Yeah.

Haha, igår for jag och träffade min bror,hans tjej och hans kompisar, och så börja dom supa ner mig, haha.
Sen for vi till max och typ åt, sen for jag,nina och julia hem och rökte vattenpipa, och bakade kladdkaka, hahahaha. 
 i fyllan! ;o Har ett brännmärke på handen, och vi alla somnade framför sagan om dom två tornen, haha.
Haha, Dom hade dock skola idag, fast inte jag då! :))
Det var ändå kul haha, fast jag glömde bort att hälsa på en jag sku komma förbi! ;D haha.
Aja, nu ska jag iaf klippa gräset, och jag mår fan illa ändå.. :/
Men ska första ladda min tfn, eftersom jag inte gjorde det inatt, haha.
Så jag kan lyssna på musik :):)
hugs and kisses

btw, kmr bilder sen.. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback