Jävlar vilken lång en.

HAHAHA, efter jobbet idag for jag på stan med tina, vi prova kläder men köpte inge..
haha, sen for vi på 3kr och åt, MUMS! , hahahhahaha, men kunde fan inte sluta garva..
en kille som åt där hade typ st*nd.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... helt serri ;o
fråga mig inte varför tina stirra just där, för de undrar lixsom jag med ;)! .
haha, så när hon får sin rulle då brister hon " JÄVLAR VILKEN LÅNG EN!" hahahahaha.
aja, sen for vi och sola, sen hämta nagelgrejs hos tina, som vi tog med till tagesbro TYP,
vi satt där på en filt och mådde gött, och fixade våra naglar! ;D .. som faila lite men, haha.
kmr ändå vara snyggast denna. och alltså tina, detta är våran olycks vecka, för självklart träffade vi samma mumsiga typ
som två andra dagar denna vecka! ;o .. och som vanligt skämde vi ut oss. HAHA, tina typ " jävlar " , ja bara vad? så vänder ja mig om, ser han och massa i hans "bil" , och typ skriker till, hahaha.  alltssååå, damp att vi alltid ska träffa han när vi är som fiiiinaast oxå! ;).. he-he. skitsamma.. inte intressant alls.
iaf idag kom mitt fucking hårr!!! :D:D så jävla glad jag är! , tog nån timma mer än en dag, alltså så jävla najs! :D
imorgon eller rättare sagt i helgen blir det nog inge bloggande, sorry för dom som bryr sig..

ska iaf sova hos tina hela helgen, och vi kmr nog ha ganska fullt upp,
he-he ;);).. men ring eller smsa lr någe! =)
pusstjaoo000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback