Hemma!

Idag har jag pluggat på mitt prov hela förmiddagen, sen efter lunch fick jag göra provet.
Och det gick väl ganska bra ändå. Hoppas jag klarade det iaf.
Sen efter skolan ville både mikkan och tina att jag sku komma, men jag tar mig ingenstans.
Suuuug! Mamma har pengarna på hennes jobb o hon slutar väl 9 antar jag, och måste ha pengar,
till bensin, eftersom jag har jävlat tomt TYP! , och har inga pengar själv, såå jaa.. lyckat!
Men ska ju ändå TYP träffa "hemlig" ikv så, menmen. Ska nog ta det lugnt ikväll, är sönder stressad,
med allt plugg och allt. Har pluggat ganska mkt iveckan såå.. sku va skönt att bara koppla av,
att inte tänka på nånting och bara ligga och mysa typ. Fast måste klippa gräset,
det är min tur nu. Och det börjar bli högt -.- , men det får nog bli imorgon!
Har ingen ork kvar idag. Fast isf fåre bli efter stan med tina,
för vi ska köpa nå riktigt snyggt till ihelgen! , mummms ;)
Jag lovar dig Tina, han kmr falla pladask! :) <3
aja, nu ska jag dra! smsa lr nå?
hugs and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback