Hej bloggen!

Är grymt slut, har krattat hela gården! .. :o
nog fan är jag duktig! :D Nu håller jag iaf på att städa mitt fucking rum,
sen när morsan kmr hem ska jag springa ner i duschen och raka benen o så,
sen fara till sofie och sova! :) :) , tyvärr tror jag inte att jag hinner köpa pk sofie :oo
haru köpt?! .yeye...
måste skynda mig som faan nu, eftersom mamma slutar 9! ,
då ska jag helst  vara klar, för vill inte komma till sofie typ 12 :s ,
haha! , mamma får nöja sig med ett "slarvstädat" rum,
jies! ;).. aja, nu måste jag kila!
hugs and kisses

ring mig och sofie inatt, ;);) RAUR! ;D


yee, gammal bild! <3



Kommentarer
Postat av: Suufie

nope har inte orkat fara och köpa:D

2009-06-11 @ 21:11:34
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback