Härligt väder ändå! =)

Har just klippt KLART fucking gräsmattan..
så jävla skönt! men eftersom jag vänta så länge blev de massa gräs på gräsmattan,
så jag måste kratta upp de -.- menmen,
nu ska jag gå och duscha, så jag kanske kan vara me nån ikv! =)
TINA ERIKSSON, vi MÅSTE sola imorgon eller idag? ;oo
aja, måste storstäda mitt rum innan examen oxå, så måste nog börja idag iaf,
eftersom jag ska sova hos sofie imorgon! ;P ..
alltså, gud vad skönt med examen om 2 fucking dar! :) '
det enda jobbiga med sommarn är MYGG och sommarjobb!
och jag börjar kl.10 på måndag ;o fyfan! Undra hur jävla länge jag går då! ;o
gaah.. :( .  menmen :p kanske bara är första dagen! .
jag hoppas det blir en lyckad examen iaf! .
och att det är klart vars vi ska vara osv :p
menmen, kmr iaf få vara med mina sötisar! =) <3
aja, nu ska jag hoppa in i duschen! ,
och jag tar inte med mig datorn denna gång ;))) .. hah
Tina kanske fattar :p..
hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback