Hallu.

Vi slutade då typ halv 1, och jag kom typ 5min försent idag, haha,
Men íngen fara! ;) . Jag och tina kom fan samtidigt, de är fan skills ;o .
Haha^^ Aja, sen när vi sluta gick jag till jens, sa kompliteringen o fick mitt g!
Sen gick jag till musikanna och träna massa gittar o sånt, och fick även mitt g där!
Just för att jag jämt har haft de, men var ju tvungen att göra massa annat iår.
Blääh. Men men, jag har klarat alla ämnen iaf! :)
Eller TROR jag iaf:o Beror på idrotten, men tror jag klara den ? haha:o
Maud är iaf glad på mig! :) , Hon säger att jag har höjt mig jätte mkt iår.
Super skönt att höra! :) Intressant inlägg, jo visst^

Vad händer då nästa vecka?..:

* Måndag:
operationsdagsverke, vilket innebär: ingen skola,"jobba" och få 50kr och ge till skolan.
* Tisdag:
Skattjakt med CYKEL-.-, bark. sen typ fara till tennishallen med klassen, kanske sova över?.
*Onsdag:
Mysa på mauds stuga.
*Torsdag:
Städa ur skåpen, fika med alla lärare och typ sova med sofie.
*Fredag:
Sofie och jag ska fixa oss, sen blir det examen, SOMMARLOV!, studenten, äta smörgåstårta,
sen blir det partiie! :)

Fett soft vecka, nästa vecka!
Har nu officielt gjort bort ALLTING! =)
Puss på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback