5Juni09.

En vecka kvar till examen! , WIHO! :)
LÄNGTAR SOM FAEEN! .
Iaf, jag har nyss duschat, och ska nu klä på mig!
Sen kirra sås till mååffen! ;D
Sen köra till skoollan... BLÄH
Men vi går typ högst två timmar?
Vi ska typ flytta våra bänkar och stolar bara,
vad dom sa iaf.. men våra lärare säger så jävla mkt!
Måste även spela upp för musikanna idag,
"om du inte gör det innan kl4 imoorn då kan jag inte sätta g"
HAHAh, ? :O. Morr.. Bara för att jag inte hann på våran fucking lektion.
Typ den enda som inte hann, o ändå gick vi över en halvtimma ..
Aja, Ska även göra en så kallad komplitering för jens,
typ muntligt. De var ganska lätt ändå,
typ två saker ja måst svara på, som han lärde mig igår! :)
Hehe,.. Aja, nu ska jag börja dra !
Vi hörs om ett tag!
Jo btw, IDAG måste jag klippa gräset -.-
Typ 12345678meter högt! haha:(
hugs and kisses

dock inge smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback