29juni.

heej, idag har jag varit och badat..
såg två mumsbitar, he-he... :oo
iaf, jag har haft en skit bra helg!

Fredags: jag och tina for och kollade på paraden,
med: erik,rasmus,gazi,jocke,ante,didde nån mer säkert,
sen for vi till tagesbro, träffa nå folk, sen åkte vi båt med ante!,
feting jävla najs!!
lördags: vi for till kyrkmarknaden, köpte brillz åt mig,
sen for vi till stan, köpte ballerina skor, en tröja och tina köpte en jacka,
sen for vi hem, duschade och fixade/taggade till discot!
sen på discot träffade vi massa folk, dansade och hade oss!
fast vi dansade nog mest med ms.. ;p aja,
sen efter discot hade vi efterball3 i antes båt, fett nice.
osvosv..
söndags: vi vaknade, åt och stack till phb för att sola, doppade även fötterna,
och köpte en mega glass och mega dricka,. blev "uppraggade" osv..
sen for vi typ hem, träffade hanna och massa ett tag, garva osv..
sen for jag och tina och red! :)
vi har hunnit med skit mkt ihelgen, och det har varit super kul,
längtar som faan till "riktiga" sommarlovet! =)

pysss... nu kmr masssaaa bilder!! ;)
håll i hatten..


i love u, beby!!

ugly woman..

partiiiee peoplee!! ;D <3

- världens finaste!

.. kmr mer sen, när ja laddat från mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback