23juni.

min moppe läker olja, gr8!..
så tina kmr nog hit!! :):):)
vi ska på dollar store och köpa chirre! ;').
vettefan vad vi kmr göra! ,
men blir väl nå slappt iaf! ;D ..

igår var jag och tina på stan efter jobbet,
jag köpte en kjol,ett nytt vitt linne, 3 par spets trosor:)
och tina köpte en vit body och en svartkjol,
ojoj ;) , grr vad heta vi kmr vara ihelgen! .. ;D.
sen efter de gjorde vi inte mkt,
typ köpte glass och jag skämde ut mig själv typ?,
osvosv.. vi såg även hajna NAJSIGA typen, iigen!
pinitpinit.. plus att jag träffade en annan ;o..
haha! träffade även amanda på stan <3, puss på de.
sen efter de for vi till tina och jäste framför tvn! ;D ..

aja nu ska jag tjata om maten, är hungrig som sate!..
hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback