21juni.

Happy me! :) ,
Tina ringde mig kvart över 2, och sa att hon gick hem från båthamn nu,
jies!! min älskling är hemma, fatta glad jag är! :) Den lärkan!!
He-he, jag skulle fara och bada med anna, men jag måste vara hemma klockan 4 för att gå ut med hundarna,
och så måste jag även hjälpa till att städa i köket, så då var det ingen ide att fara och bada, eftersom det stänger 6 så.
Så jaja, får följa nån annan gång! <3, men då blir det nog att fara till tina istället! , skulle ju ändå vara med henne ikv så!,
fucking saknar henne ! , inte lätt att vara utan henne en helg ;);)..  aja, nu ska jag springa ner och duscha!
Sen ska jag städa köket sen ut med hundarna och äta, sen kmr jag till DIG TINA !!!!!!! ;D
puss på det!
smsa om ni vill någe! =)

hugs and kisses

you are QT! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback