17juni.

då var då dag3 avklarad på öjagården!
är ganska less faktiskt, eftersom det känns onödigt att vara där,
för dom iaf! .. jag får iaf mina pengar ;D.. he-he.
sen efter jobbet la ja mig o vila, sen åt jag middag
och vilade till typ halv 8, skulle ha sovit nu om de inte vore för tina!
hon väckte mig den räkan ;> .. HAHA! sötisar var typ orolig,
hon hitta mig inte på msn, hahaha. konstigt?  om man inte är inne :o
iaf, jag har fetttting ont nu alltså!! mina ben värker som aldrig förr,
min fucking rumpa dör varje gång jag sätter mig, gör så fruktansvärt ont!
och mina fucking revben eller nått, dom gör skit ont, spec. när jag hostar!
och min ryggg värker som faan, och axlarna! men det märker jag typ bara när jag rör på mig,
aja, synd man inte blev smal efter en ridtur, he-he.. ;D .
iaf, nu ska jag typ se film och chilla snorre! .
hör av er om ni vill prata lr nå ;')
pyssss.


ÄLSKLING (L),
haha förlåt, för bilden.. ;( <3
ändå bruna flickor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback