14juni.

vaknade just av att anna sku hem, hon sku fara och bada.
men jag orkade inte följa eftersom jag ska vara med tina , och så vidare..
har just ätit lite tacogratäng, men var inte sugen på nå så det blev ovanligt lite faktiskt.
jag och tina skulle ju typ grilla ikv, men vädret är så dåligt, så jag vet inte vad det blir då.
jag hoppas på nått kul iaf, men vi brukar oftast göra nå iaf! ;D aja,
på examenskvällen ville sanna och maja att jag skulle ha med dom på bloggen, haha.
så : SANNA OCH MAJA ÄR SÖTA! ;) , nu har jag nämnt er :D haha.
nu försöker jag he in bilderna, men det är nå fucking feel, så vettefan hur jag ska göra..
men nu verkar det funka, efter jag böt usb port ;) .. yee..
så det kmr upp massor av bilder i nästa inlägg :) , pyssss.

ge förslag på vad jag och tina kan göra? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback