13juni.


jag,frida,linus i lomtjärn.
- kmr mer examens bilder, senare! .
för trött för att he in dom i datorn nu, he-he.

min examen var helt okey! , den börja super, men blev sämst och blev sen ganska bra igen.
anna var min räddare i nöden! <3. jag ork it säga så mkt om de. men var iaf i lomtjärn med folk ett tag,
sen for ja någerst sen till stan med anna och träffade massa sött folk! ;).. Yee.

idag så har jag och anna segat apa tyyp, vi började med smörgåstårta i magen,
sen chilla vi i sängen ett tag, o så, sen for vi till 3kr och åt middag,
grymt gottt! :D , mums! och man får massor av mat. great (Y).
sen for vi till henne, såg massa film käka chirre, godis och sånt,
och vi drack även nån drink så där, träffa linus och frida oxå!
jaa, det har varit en riktigt slöö men bra kväll!
har varit afk typ, haha :o aja,
"ägde ut" annas bror idag me ;);).. alltid han som brukar äga ut mig,
men nejnej ;) hahaha. säger vi iaf..
han skjuutsa oss hit , till mig, ganska så nyligt.
och nu ligger anna och halvsover/sover i min säng, och jag funderar på att äta resten av min smörgåstårta,
för börjar bli hungrig! Raauur .. ;D .
nån som vill hänga med och grilla med jag och tina imoorn ?:)
(maybe)..
slå en pling isf!

hugs and kisses, och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback