VARS ÄR HAN?!

ja, festen var väl ganska så bra! , fast fick lite ångest dårå, men whatever, "efter ballen" var ju ändå bäst! :),
totally QT.!!  anyway, jag kmr nog inte blogga så himla mkt nu i sommar, men jag skriver när jag har tid lixsom! =)
iaf, igår var vi med d,r och "a", på phb, vi typ chilla och lejda oss, haha! var nalta putt kanske osv, men dagen var ändå ganska så bra. fast blev ganska sur när vi var tvungen att gå till munksund från phb! , yee.. -.-
bara för att jävla A it ville vi sku sova där, " det blir för många " . jävla tard. anyway, imorgon ska jag och fira min faster, sen ska vi typ vara med D och R , trorja! , ifall D är hemma så, sen blir det kanske att sova med dom osv.. men men,
att blogga suger typ snabel! , haha. iaf jag har då fått ont i halsen, och är helt jävla off idag, känner verkligen int för att göra nå. fast beby är ändå på en JÄVLA ö så de blev ju som bra :p , men imoorn kmr hon jävlat! :D:D:D:D <3
saknar hon redan! , yeye,


men nu ska jag fika nå, och sen blire väl att chilla snabel, lr smsa me D lr nå.

pussstjao000.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback