PDOL uppdate.

Nu kmr bilder från pdol, men typ 4 bilder från mammas kamera kmr senare! =).


Jag och tina gjorde varsin tröja, man fick många blickar och mkt uppmärksamhet, GREAT! ;).

Fick jobbet för att göra reklam för mascara, m tja.

krrrrr.

en säxig brud såhär ute på dagen :p

vi och rasmus wikman fick åka Star Dance, Gratis =). Tack Marc! .

två snygga brudar !

vi tre hann även vara med i PT(hemsidan), Detta är deras bild, fast omgjord. :)

Ändå brun ?, såg jävligt sur ut, men visste inte ens att amanda tog den! ;>.

tina,robin,robin och jag.

och sist men inte minst, den skönaste bilden av alla! =)

blev inte så mycket bilder, men tror hejn är dom jag har iaf.
men vi hade iaf jävligt kul under pdol! vi var där alla kvällar, alltså: onsdag-lördag.
fast lördagen var dock den tråkigaste dagen, menmen. vi överlever nog ! :p
jo btw, vi tog även cambilder som jag kan visa!:)


- big love to you my darling.

- lite galet men ;D.

will always love you.

dom säger att det blir roligare av alkohol, men den dagen vi drack,
den blev den sämsta av dom alla.. Hmm

man kan inte vara snyggast, alla dagar.

haha, snigger .

snigger och snollon, yeeeaah.

nu ska jag gå och virra omkring lr någe, ha en bra kväll. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback