hallå i stugan.

kände för att göra en lista nu efter en hyfastlyckad pdol kväll! =)
men pyss.

Har du pojkvän? nae

Vilken hårfärg har du? black

Hur gammal är du? 16

Vad ska du göra ikväll? längta efter penis,

Är du ofta seriös? beror på när du frågar mig ;).

Gillar du att kramas? förmodligen, bland de bästa som finns

Hur många biologiska syskon har du? 1 som räcker gott och väl!

Har du utländska föräldrar? neej. totally svenne.

Saknar du någon just nu? JÅÅÅ.

Mjukisbyxor eller Jeans? beror ju på tillfället, men mjukis är ju ändå best!

Bada eller Sola? sola sen bada ;D

Har du fräknar? nae, vill fan ha.

Favorit godis? choklad!

Anser du att du är stark? tsh, har du sett nån starkare så borde du vara nöjd.

Är du kittlig? jååh ;>

Vad heter/hette din första riktiga kärlek? kommer inte ihåg =) , raderat honom lixsom.

Älskar du honom fortfarande? HAHAHAHAHAHA. FÖRMODLIGEN INTE

Vad har du för mobiltelefon? en med knappar på

Har den kamera? "nej jag tar mina kort med röven"

Vad har du på dig nu? t-shirtttttt

Hur mår du? prima

Vem kramade du sist? tsh, he är så många man kramar/dag så vettefan.

Vem pussade du sist? en mumsbit.

Vem vet mest om dig? amen min hjärna

Tänker du gifta dig? jag är inte synsk

Är du förlovad? tsh, nee.

Har du något fint halsband? typ

Är du bisexuell / homosexuell? neee

Tre namn jag lyssnar till: snorre,penny,jenny,jojken,jorre,snorris osv,

Någonting jag tycker om med mig själv: mina läckra ben, rauwr.

Någonting jag inte tycker om med mig själv: min hosta

Detta är jag rädd för: mitt ollon

Tre saker jag vill ha varje dag: erik, en kille, sängen

Tre saker jag absolut inte kan göra: leva utan penis,mobil och sängen

Detta tycker jag om att göra: köra på motorvägar, och garva åt svullos.

Detta vill jag göra just nu:  mysa me *PIP*

Bästa känslan: när penis mormor bjuder på saft & bullar

Värsta känslan: hon brukar inte ha bullar som ja tål

Egenskaper jag gärna vill att min partner har: stor snopp, och liten kropp (H).

Är jag kär just nu?  vem vet lixsom.

Följande saker vill jag göra innan jag dör: pissa, så graven blir torr =)

Min käraste ägodel: mobilen, ofce.

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: skolan suger allmänt.

Stjärntecken: regndroppar

Hit vill jag gärna åka på semester: las vegas, tl tinas hotell, FÖRMODLIGEN.

Färg på mina ögon: blå

Min längd: 175

Jag tror på: bönder

Jag spelar: neger

Person jag beundrar: körven lars

Udda förmåga/egenskap: jag är bäst i världen, ingen annan, kanske cooolt.

Om jag vore ett djur skulle jag vara: igelkott

Vad lyssnar du på just nu? "Nelione- Hur det ska va"  gryym.. ;)

Vilken är din favoritrestaurang? " ROBINS PLACE"

När badade du i en pool senast? typ förra livet

Har du varit med i någon skolpjäs? nä, men ja o penis har våra cirkus kvällar.

Vilken musikstil tycker du mest illa om? hm, motherrfucker, :D

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? tsh, vill leva.

Vad är det dummaste en kompis gjort mot dig? kallat mig snorre ;D ehdaah,

Vilken är din favorit bland tecknade serier? vadå bonde`?

Chips eller popcorn? chirre

Vilken färg på läppstift använder du? läppstift, tsh forget.

Klarar du att tanka själv? ne, måste ha med mig mormor varje gång.

Vad var det senaste du handlade? en cola :D

Kan man vara vän med sitt ex? beror på hur serriöst förhållandet var,

Vem var det du besökte på sjukhus senast? morfar tror ja..

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "välkommen till ollonskogen"

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? fantiserar om penisen.

eh men retarderad bonde, lixsom daah.
pyss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback