En älg, Nej en ko, nej det är fan en pitebo.


Hejsan! någon som har saknat mig ihelgen?  jag vet iaf några,
typ mina föräldrar, haha. Har lixsom inte sovit hemma förens natten till fredagen,
har sovit borta ändå tills natten till idag. Och vars har jag då varit? jo det ska jag berätta! ;) ..

Fredag:
I fredags var min sista jobbdag, jag fick en biocheck av dom, så är ganska nöjd! Plus så kmr ju lönen om typ tio dagar så!, iaf, som jag sa så for jag till tina och fixade mig. Men vi for inte och åkte båt och sånt, vi for till phb med ms and co.
ms kunde inte kirra gratis inträde, så vi försökte smita in, men det blev inte så lyckat. Och det var typ inga ungdomar där, så vi drog vidare till stan, rättare sagt till big boy, där åt ms and co. Men jag och tina for hem till mig en snabbis och kirra stuffs, sen kom ms och dom, så for vi till aiiner i bersikka, där var det ferre, ganska lugnt ändå. Eftersom det inte var så himlans många där. Men det var iaf: aiiner,robz,danne,baffy och vi då. Och viktor kom även förbi där ett tag, men han skulle till jossan så. Men iaf, när vi hade varit där ett tag, då for ms and co. hem, men jag och tina stannade där, förmodligen! ;D.. Och då bjöd dom oss på massa, så vi lyckades partajja vi med!.. och aiiners mamma, malin, hade köpt 5 liter juice som tog slut den kvällen.. haha ;/ . Iaf, vi slaggade där iaf, lr typ högst 4 timmar. Tack vare en viss person! =)
Haha! , vi somnade strax efter 4, och aiiner däcka ett tag bra före, så han vaknade strax efter 6 och var hur pigg som helst! så han väckte jag och baffy och sa att vi skulle äta flottiga puckar, eller vad dom nu kallade det för. Med andra ord: hamburgare! haha, men jag och baffy var typ död.. haha, men vi steg iaf upp, fast jag åt dock ingenting och mådde illa som satan.. iaf, så var vi jävliga med resten av folket, he-he. Hedde på massa ljud o shiet, så robz trodde "polisfan" var utanför, haha. och jag trodde det brann, för när jag kom från toan, då hedde han på nå "brandalaramsljud" haha. Iaf, sen somna vi om vid 8 till 10,
och när ja vaknade såg ja att aiiner hade spammat sönder både ja och baffy. vid 9, stackarn kunde ju inte sova.. HAHA.
sen kom morsan och hämtade oss iaf! Men tkr synd om Malin, som behövde städa efter oss! ;(
Lördag:
Iaf, vi blev ju då hämtade på lördagen. och sen for vi till mig, jag duschade osv, sen for vi till tina och hon duschade,
sen fixade vi oss, SEGARE ÄN NÅGONSIN. Vi var verkligen inte taggade, typ första gången? Men whatever.. fredagen var ju nalta knas så.. ;> Sen kom karin, vi for till phb, och dryyga som faan. Det sög typ dase ;o helt onödigt.
Fast vi fick iaf motion.. he-he. Eftersom vi gick på nå tak och sku försöka smita in, men då såg en vakt oss, så vi sprang uta helvete! Sen fick ja slita upp tina, sen sprang vi upp typ 4trappor! ;o  fyfan, aldrig mer..
aja, sen höll tina på att somna, och en fucking vakt kom och prata me hon o sa att hon får fara ifall hon ska sova, helt tard. Som om inte hennes vänner tar hand om hon?, nää vi lämnar hon antagligen på phb..  iaf sen hedde hon fötterna på bordet, och då kom dom igen. HAHA! Tina och vakter, dom har nått emot varann, i promise!
Iaf så vi for hem till tina och slaggade där.
Söndag:
Sen vaknade vi, 13timmar senare, och bestämde oss för en chillkväll. så vi for hem till mig, lämnade av lite saker. och for till dollar, och sen såg vi baksmällan på våran bio. Sen körde vi vidare till tina med filmer med oss, så då satt vi och såg motorsågsmasaken, haha,. Blev rädd en gång, o de betyder att filmen sög ;o.. iaf, sen satt vi uti datan och försökte kirra massa saker, sen slagga vi helt utslitna.
Måndag:
Vi vaknade efter en 12timmars sömn, denna gång ;D .. Och gick ner och åt, sen for vi och lärde Julia "köra vagn" med tinnie, sen for vi hem och duschade och böt kläder(förmodligen).. Sen for vi på stan, men hade inga pengar så jaa..
Men hittade iaf ett skit snygga jeans! Som jag prövade, iaf sen for vi hem till tina och åt grillat, gött! . sen såg vi film och chillade på.. osv, sen for jag hem och sov, första gången på ett tag.
Tisdag:
idag vaknade jag kl.12 och väntade på morsan, så vi kunde fara till stan och köpa brallerna jag hittade igår!
iaf, vi for då och köpte dom, helt snygga! för bara 200spänn, iaf sen posta vi lönerapporten och nå shiet för gymnasiet.
och nu sitter jag här och väntar på att tina ska komma hem från umeå, med sina nya saker ;).. hehe.
hon kmr säkert få massa saker av sin mor! och jag kmr bli helt avis ;( .. iaf, lönen kmr snart så!
men ikväll när hon kmr, så ska vi iaf tälta på min gård, och jag vet inte vad vi ska göra, men blir väl nå kul iaf!
men nu ska jag göra nå vettigare, och sluta blogga typ ;o.. men hejn är första gången jag är på datan, sen jag for i fredags! ganska duktigt ! ;). aja, ni får ha de!  pusstjaoo00.




i love my tina! <3..

mer bilder kmr inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback