vaaaakis med sebbs och soffs ;D

idag skulle jag o sofie till alle vid 5 typ, men han var typ int klar förens 8, och då skulle vi då fara till han. men då tjorva vi hit o dit mellan vem vi sku till, sen bestämde vi att vi skulle till sebbe, så då for ja och sofie till sebbe, där tommy och linuz var :) ,alle o jens dissade oss! ;o . alle kom typ vid halv 11 och var typ en kvart lr nå ? ;S lol. schyrre.
och jens sket i oss totalt. men vi var iaf med dom andra :D och såg film o myste på ;D

nu ligger sofie i min säng och pratar med sebbisch :) ,
vi tre ska nämligen vaka :)  håller på att ladda ner "Rest Stop 2 Dont Look Back" ;D
så jag och sofie kan se nå inatt ;D hahah. här kommer några bilder från kvällen :)


hshs



hsweh










p.s jag fick i sofie TVÅ mackor idag ;) , nått nytt att se ;D , *STOLT*

, sebbe är typ konstig? , han säger även istället för ofta, asså han tror det är samma ord;S
så ifall man ska säga ; men ofta. då säger han ; men även.
GODE LEJT ! ;o   serriöst sebbe, oldschool shiet;)  BLONDIE!

nu ska jag vara mer social med döjmen ;D..............



; Hedrad :p lol ;D







godnatt ;D

önska oss lycka till med vaaakisen ;) pusss;*

Kommentarer
Postat av: terese

grymt snyggt hår du har snygggis!

2009-01-04 @ 19:41:37
URL: http://tereselu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback