sku egentligen skriva hejn igår ;D

hejsan ;d  idag(igår) kom jag till sofie vid halv 6-6 , lite senare än jag sku komma då, haha x) som vanligt! .
vi ringde och fråga om rasse ville vara med oss, och det ville han , han skulle även vara med berg och stralle, så dom skulle komma till sofie sen. men då kom stralle o berg hit o bad oss följa till berg, haha. så vi for dit, såg på när stralle åt daim tårta, lol ;D . sen kom rasse dit. jag,sofie o berg kollade på big momma house ;) hehe, hejting ;). medans rasse spela nå bögspel på datorn , o stralle kolla på  ;D   hahaha. sen for vi till sofie igen , och då kom även ante och ms, yeah :p , men sen sket alla förutom berg oss, och bara for,  till get -.- , fuckface.

och sen var berg tvungen att fara, så då ringde vi hit björn :) , vi såg på nån skräckis , som inte ens vad läskig, haha.
björn prata bröst storlekar och sofie ville ligga brevid mig o hon smsa även med alle  ,  medans jag såg fim o smsa med jens, haha.  vi bestämde med dom att vi sku vara med dom imoorn ;) (idag) , sen for björn, jag o sofie böt till pyjamas, la oss i sängarna och smsa och funderade ;) . haha, sen somnade sofie, o då våga jag inte se klart skräckisen vi såg, så jag stängde av, och då blev de självklart kolsvart :| , och då var de läskigt ;D , haha.  sen somnade även jag :) yeye.

[ dagens inlägg kmr oxå ; d ]

tjollahejs ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback