mer 4 januari ;D

Jag och sofie for då till sebbe ikv :) , och var med honom och lillalle :D ,
vi gjorde inte så mkt, vi typ chilla och försökte få alle från datorn så vi sku få se film ;D , och när vi lyckades me de,
då satte sebbe på Björn Gustavsson -.-  , lol sebbe.., jag är inte kräsen när he gäll filmer ;) det är bara du som har dåliga val :D haha,  men sen då kom tommy och linuz :) , och då såg vi äntligen film , en VANLIG film, tyyp. " vi hade iallafall tur med vädret" , tror ja den heter ;D.  .., typ mitt under filmen sku alle o linuz fara och köpa cigg, så he blev en stor pause, haha, sen när dom kom tbx, gick vi ut och då körde alle o sebbe skoter, sen såg vi klart filmen, o sen sen såg vi boogeyman(?) , som man sett tusen ggr, o är lesss.  men han hade typ ingen annan skräckis ;P . och jag var så himla trött eftersom ja o sofie knappt sov nå inatt ;) ,så ja försökte vila under filmen , men självklart funka de int, alla prata hela tin. irriterande ! .
men jag fick iaf en julmust av sebbe, gott :D <3

sebbe skulle följa me ja o sofie hem te mig, när vi skulle hem, men då ville alle oxå följa :) .
så då sku alla te mig då, så jag och sofie började gå, och alle o sebbe åkte skoter , FUSK. för jävla kallt vare;o
men sen ringer sebbe o säger att dom inte orkar fara till mig, för då sku sebbe få så jävla långt hem osv,
så vi gick till alle ist. vi såg film och var trötta ;P , senare sku sebbe fara, så då for vi med :) , vi krama sebbe hejdå,
och bad alle följa oss en bit :) , o de gjorde han :):):) , sen krama vi honom hejdå, och gick hem , fyfan vad kallt x) ,
vi gick säkert 7 km idag ;D hehe. men det var det värt, för kul kväll var det :) bilder kmr ..  PUUUUUUSSSSSSSS;*



jag älskar dig sockerpinglan ;* <33333333333



nog äru göllat nog ;D <'3 ^



KANONKUL! (Y)



skit pigg (Y) :P



var tvungen att lägga ut, asg :) (Y)

 

visa henne en sak ;) (A)




PUSSSSSSSSSS o KRAAAM :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback