Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite? ;>

Vem pussade du senast?  hemlis ';)

Vem kramade du senast?  kmr inte ihåg ;D

Vad är din högsta önskan just nu ? personligt.

Vad heter den hårspray du använder? proffs , tror ja den het  xD

Vem gillar du? de sku du allt gärna vilja veta :)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? vit/grå

Har du string på dig just nu? nepp

Känner du någon som heter Niklas? jao

Har du bärbar data? ne

Är du blyg? jo, typ ofta

Vad tänker du på just nu?  äppelpaj me vanlijvisp ;)

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage, ben eller armar? föredrar hela kroppen ;D

Bruna, blå eller gröna ögon? spelar ingen roll

Långt eller kort hår? allt funkar, men helst mittemellan tror jag ;)

Charmig eller rolig? båda :)

Röker eller snusar? helst rökare tror ja.

Vad kollar du först in på det motsatta könet? hm, jag vet inte

Gillar du någon just nu från det motsatta könet? kanske, kanske inte.

Gillar någon annan dig just nu? inte vet jag vet.


HAR DU

Blivit kysst? absolut!

Stått på scen?  jo, småstjärnorna när jag var liten ;)

Varit med om en bilolycka? jao

Klättrat på berg? ne


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? varmt helt klart!

Blått eller rött? rött

Regn eller snö? snö tror ja.

Ull eller bomull? bomull

Rosor eller tusensköna? rosor

Vår eller höst? vår

Historia eller vetenskap? historia

Matte eller engelska? engelska


ÖVRIGT

Svär du för mycket? japp

Vilken låt lyssnar du på just nu? ingen at the moment ;D

Hur är vädret just nu? kallt o trist.

Vart skulle du vilja åka? grekland typ ;D

Vill du ha barn? jodå, när man har åldern inne.

Isf vad skulle dom heta? jag vet inte än ;D

SENASTE SOM DU

Träffade? hmm, amanda och massa från öjebyn typ ;D

Pratade i telefon med? haha, mamma

Sov tillsammans med?    hemlis ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

UPPDATERA BLOGGEN GUMMAN! det var längesen nu :) <33

2009-01-25 @ 13:23:53
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback