Har raderat alla gamla inlägg, de är ju som sagt ett nytt år ;)

Igår hade jag jätte trevligt i lilla sjulnäs :). jag var med anna och jakob, vi gjorde tacos, såg på film och åt efterrätt och sedan såg vi på massa raketer, riktigt mysigt! sen gick vi till annas granne och sjöng singstar, riktigt kul haha. vi var hemma hos anna vid 4 nån gång, då åt vi nalta chips o godis , sen blev de sängen.

idag vaknade jag gode sent, som vanligt. typ kvart över 3 ;D men jävligt skönt att sova länge!  vi gjorde inte så mkt, typ chilla och sådant. fick hämtning vid 6-7 och har absolut inte gjort ett skit, ska nog leta filmer till kvällen (Y) :)

ni får gärna tipsa om filmer :)

imoorn får jag nog sova lika länge som vanligt :) ska fara till sofie vid 4-5 typ? och vara med henne,mikkan o kanske tobbe o nån mer? kom vettja :D , fast kom på, jag brukar sova till 2-3 , så kmr inte sova lika länge som vanligt, måste ju hinna göra saker innan sofie ;) aja, ska nog trippa ner i sängen nu :)

hörs imoorn, cya! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback