Godmorgon världen! ;D

Idag vaknade jag av att amanda ringde mig, vid 1?  . :) <3  , sen ringde jag o väckte sofie :D, som sedan somnade om ;o , mongo <33 ;) . iaf, nu ligger anna och sover i min säng, medans jag skulle börja fixa mig för ikväll, men som vanligt, fastnade jag vid datorn ;D , haha. men jag måste fan gå och duscha nu snart..
jag är väldigt nyfiken, om alle håller vad han lovat ikväll ;D ^^ .  och om det blir som sebbe vill, eller inte x).
haha, fast måste fördriva tiden lite så de går fortare tills sofie kommer ;) (a).  , eller jag vet inte ens om vi ska träffas i bojjn eller om hon kommer till mig ;o , så ja ;D .haha
jag hoppas hon får sova hos mig inatt åtminståne :) 
aja nu ska jag gå och duscha, sen fixa mig :) ,

ring vettja :D <'3


puuusss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback