27 januari.

hejsan, idag vaknade jag senare än vad jag skulle, så blev en snabb fixning, och kom nästan försent till skolan(lr kom ja försent?) , och just före vi hade lunch var jag lite små söt/knas, och pimpade min tröja nalta ;) (som ni får se bild på sedan ) som jag sedan visade för mikkan o sofie <3 , mina älsklingar btw! rör ej :)
och så blev de till o skämmas lite på lunchen, -.-   haha ;)  mikkan <3
sen efter skolan, hämtade mamma mig och så for vi på favvogina <3 och där träffade jag sötmichaela och cassandra,
jag prövade kläder och valde två tunikor, ett par trosor och ett par jeansleggings, den "svarta" varianten :) riktigt snygga tkr jag :):)  har längtat som fan för att ha pengar till dom :):):):)  och nu äntligen hänger dom i min garderob! fast funderar på att köpa dom blåa oxå, för de var dom ja tänkte köpa först, o tkr dom e gode snygga så;) haha.
men aja, sen efter gina, for vi till barnens hus o sku köpa present åt min kusin jesper som fyllde 8år :) ,
men vi hittade inget där, och vafan, de finns gossedjur för 39 000 kr där ;S omg. dom dära stoora ;o , iaf giraffen kosta de.
aja, men sen for vi till mina kusiner och fikade, spelade biljard, som jag riktigt ägde på ;) (med lite fusk?) (a) . haha :D
sen for vi hem, jag tog en dusch, och nu sitter jag här och bara skriver av mig ;D och ska snart sussa! ;) smsa vettja ? pussssss ;*     P.S SAKNAR MIN SÖTA ANNA! , sooofie är världens bästa, amanda är allmänt bra! och michaela är min älskling<33333 D.S ;)



allmänt pimp! ;)




kisses.

Kommentarer
Postat av: din sooofie

haha, sötis!:)<3

2009-02-01 @ 19:21:25
Postat av: amandaaa

bara allmänt bra ;(?<3

2009-02-16 @ 21:54:34
URL: http://amandajadinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback