11 januari ;P

igår kom sofie till mig och hämtade upp mig, sen for vi till öjebyn och var me sebbe,tommy och linuz.
vi skulle fara till hammenviken o grilla med alle och hans tjej och två tjejer till :). men när väl jag och sofie kommit fram till hammenviken, då fick vi vänta typ 2timmar på alle o dom? . till o med segare än jag ;D .haha.
fyfan vad kallt det var alltså ;o ja och sofie var smått tröga och tog inte med oss nå täckisar, så inte konstigt att vi frös :p
sen strax efter tolv hämtade mamma oss, eftersom sebbe skulle vara hemma då. sen när vi kom till mig såg vi film på bion och mös på ;) . och det var nån som ringde dolt nummer till mig , hahahaha. oj så lejda dom var :D


aja,. ska ut med hundarna nu  ;P   pussokram ;b. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback