28 februari ;D

hejhej ;D , jag och amanda har nyss duschat, yeye.
nu sitter vi och dunkar chris brown, och blåser håret ;D haha.
ikväll blire att vara hos mig, typ invigning ? ;o hahaha ;>
jens och jesper ska komma och vara me oss :) , o KANSKE tobbe oxå,
beror på. yeye, igår var jag på rb me sofie, o vi träffa typ massa folk, tex:
AMANDA<33,mikkan :D ,igor,lillen,jens,tobbe,stoffe,denka,ollan,tinis,moa,jossan och många andra <'3
yeye, de var väl hyfsat kul. roligare än vanligt iaf, tyckte då jag. lr de var mkt roligare folk den här gången,
fast den här gången sög musiken/dj:n , såå jaa, he var ändå budgetnivå ;d , längtar till hortlaxdiscot :)
sen efter rb, följde ja amanda o sov hos henne, på morgonen typ halv 9 , då väckte hennes jävla hund oss ;o , morrrr.
fast vi somna om till halv 11, då hennes mamma kom ;o, är typ skit tröttt. o vi som ska typ se film o allt idag;o , kmr somna! fast , tur de är hos mig iaf xD haha. pinsamt om ja sku somna hos jens igen ;') . hehe,aja nu ska jag vara social med amandis <3, bilder från gårdagen kmr längre ner . kisses



jagälskardig <3



farlig?



..
extra pussar till älsklings amanda <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

i can feel the hate -.-

2009-03-02 @ 00:50:54
Postat av: Anonym

mot det som stod i ditt inlägg alltså

2009-03-02 @ 01:02:56
Postat av: Anonym

Vad är det vita klegget ni har runt ögonen?

2009-03-07 @ 15:03:05
Postat av: jojkiie

hört talas om ögonskugga? :')

2009-03-08 @ 18:23:07
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback