21 februari.

hejsan;D
sitter nu framför min nya dator, som jag diggar hårt ;) (Y).
nämen, är väldigt nöjd =)
anna ligger i sängen, och leker ;') hahaha.
hittade just ett presentkortsak från cubus, för nästan 200kr. som gick ut för en månad sen :O
fyfaaan!!!!! vad surt alltså. -.- morrr.
aja, men gårdagen var kul;) jag var me amanda,sofie och frida där ett tag ;) vi gick runt i öjebyn o träffade folk, vi var mest me jens o tobbe :) , fast när vi var uti hässel orka alle o markcus it möta oss typ?, aja, sen kom danne,pelle hugman,stoofas och nån kille me bil, och typ lejda sig lr nå. haha, och pelle DEN JÄVELN, körde på jag och stoffe ;o, stoffe flög typ på nå jävla vis? ;s, men ja knuffades då bara fram lite, men nog fan blev jag sur. ofta man gör sånt ? , allmänt lejt bara ;P lal.(eftersom du it kan säga lal sofie, då kan jag de för din skull <3 :) ) aja, osv..
orkar inte berätta nå mer ;) men jag hade iaf jätte kul :) ,



jag,amanda,jens och tobbe var nalta seg ;) ...


kisses.

joo btw, jag är gode sur på mig själv, en flaska gick sönder i väskan så har massa glas och klet i den;o.
och jag skar mig på handen, och märkte inte att jag hade blött förens typ två timmar efter ;S lol.
har blod fulla jackan :( ,som nu är i tvätten men iaf ;D , jag är inte smiiid. :) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback