2 februari :)

JAG VILL BARA PÅPEKA ATT JAG & JOSEPHINE FYLLER 16ÅR OM EN VECKA NU :D:D:D:D(Y)
och sofie fyller 16 år om en vecka och en dag ;) . haha! <3

dagen började med flera timmars åktur till jokkmokk med niorna på vår skola ;) .
dryyygt. men iaf, när vi väl var framme, gick vi på nå jävla museum i typ 50min. USCH
det sög verkligen, t.o.m skola är roligare ;o . söög iaf.
sen efter de fick vi göra vad vi ville, så jag sofie o elin trippade iväg mot marknaden, men sen påvägen dit ångrade vi oss och gick mot deras lilla stan ist, haha. där gick vi,holma och ahmed in och åt på en resturang, som hette opera ;) . lal ;> .
sen efter de gick vi på "ica nanting" där de ofc var renar på ica skylten, haha. vi var i ödeskyygen så ;) . och där köpte vi godis ;) sen gick vi på coop konsum och köpte oxå godis , haha;>  jo, sofie sa att ica:t "hette" :
 

 jennypennylennyälsklingjenny



aja, sen gick ja o sofie i jokkmokk skolan, där fanns dock bara töntar. ingen fixade sig lr nå, skolan var mini plutt och alla var typ jaa, töntar ;) . så vare nån tjej som ropa hallå te oss, som vi trodde var en kille :| haha, de lät då så.

sen gick vi mot museumet och stötte på folk osv ;) .
sen gick vi till bussen och då började många "mobba" sofie, hahaha. ;) sorry gumman, men de var smått kul ändå <3 ;)

sofie smeta mascara på nille, så då smeta han tbx, så hon blev svart i håret och massa skit, och dom såg ut som sotare båda två. haha, och sofie är så liten att hon ploppa ner mellan sätet, hahaha ;) göllunge <3 fyfan, det var en kul bussresa hem iaf ;) . och jag är ju smiid, sku "slå" björn, så hedde han upp sina knogar så jag slog rakt i hans knogar ;s så har ett blåmärke kvar från de . hahahaha ;) mupp.

när vi äntligen kom till skolan igen hämtade sofies pappa upp oss, vi la oss framför teven och jag råkade nog somna nån min ;) sen vare mat, potatis och kött, gött :)! sen såg vi på en film, som vi båda somnade till. haha, sen medans vi sov stängde hennes bror av våran film och såg på disney chanel, vaknade av att han satt uti mina fötter, haha. xD omg ,
sofies pappa hade tydligen kommit o strykt sofie i ansiktet, men vi bara sov xD ,haha. sen sku sofie på danstränning på normamlia, så då följde ja o kolla, och hon o jossan var ju bra ;):) sööta<33 hehe, sen hämtade mamma mig där, sen dess har jag bara suttit framför datan :) imoorn har vi nationella prov, he kmr gå bark,. men aja ;D puss på dom bästa! <3

bilder från dagen -->


ahmed på opera ;D


elin och sofies pizza, dom åt då lite ;)


jag och elin ;)


holma x)


jag och min älsklingsofie <3


vi igen. jag älskar dig <333


nille måla ;)



haha, sofie ramla mellan sätena ;) klant <3

det var iaf några bilder från min dag ;) puss.

Kommentarer
Postat av: ;););)

gulljennypenny

2009-02-10 @ 15:17:36
URL: http://missjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback