Tack Elin! :)

Äntligen har jag en design, wooho! :)
Tack så mycket Elin :D (Y).


Jag kommer nog uppdatera mer nu, eftersom det känns roligare att skriva när man har en snygg design!
Kan börja att skriva om min dag!:D

Efter skolan så for jag och tina till stan, där vi mötte upp Frida :) och även sebbe !
Vi träffade laban och samme en snabbis, annars gick vi bara runt, och dom prövade typ skor ;)
Sen for jag hem med halv 5 bussen, och tog mig lite tårta från igår, hihi ;)
Sen såg jag film, och har nu sovit från typ 6 till ungefär halv 10!
Så det känns super skönt =). Men måste lägga mig snart igen,
När jag känner mig lite småtrött, annars blir det att somna typ 3 :p
hehe. Men nu ska jag äta nånting, eftersom jag hoppa över middagen.
Ni får ha de, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback