Hallåååå :D

har nyss duschat och ska snart gå på stan med rebecca och aLx! ;p <3
jag kom ju hem igår, från lule ;) har varit där sen i söndags i think x) .
första kvällen var jag och rebecca med karin och oskar, och tina,frida på dagen oxå! .
iaf, har haft det ganska kul ändå, skönt och vara i ngn annan stad! fast det har typ hänt mkt sen man for ;o
ngra saker som jag aldrig trodd sku gå, haha! ;) . jajaa.. när vi kom hem, då for vi till aLx, och var där ett tag,
men sen ville reb hem och få sina nya saker :D:D , fettnice! så då var jag och aLx med sebbe, haha:p
sen skjutsa aLx hem mig:) <3

nu ska jag klä på mig, sminka mig lite och äta! pusss , call me.

Kommentarer
Postat av: linn

kul blogg! :)

2009-12-31 @ 13:03:12
URL: http://forsberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback