Varsågod,

Jadu. förstod att dom skulle ändra sig, haha.
ofc. drack dom idag, haha. Fast det var dock typ bara 3 stycken som drack, och ingen var typ full,
så det är ju framsteg iaf ;) . HE-HE, Jag och tina gick ju då till bersikka, och uti ica där for gazi och alle förbi,
så vi bad om skjuts! Så dom skjutsade oss till baffy :) , helt snällllt. fast dock så var det inte långt dit,
 men tinas så kallade "Neger genvägar" suger ju, he-he. Hon förklarar alltid en omväg, lilla yrhöna ! ;) <33333333
men bajsbajs, orkar inte ens skriva nåååååååååååååååååååååååååååååååååå.
ska se film, lyssna på musik, äta och sova. fast kanske inte i den ordningen men, yeaah.
då vet ni iaf! ; ) smsa lr nå. jag svarar om du är V.I.P ;) Eller helt enkelt TARD i huvve! :D
haha, jag är så rolig.
byebye



-
jag finner inga ord som beskriver hur jag känner för dig,
men en sak kan jag säga dig; jag tycker verkligen om dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback