JÄVLA BRÄNNARE

Hejsan kära läsare!
Idag har jag inte gjort mycket, vår familj beställde ett nytt köksbord,bland annat!
Skit nice! Har alltid velat ha ett bord med skinnstolar, typ flottt!
Iallafall, det har åskat och blixtrat idag, som bara den!
Och medans det var som värst, då var jag ensammen hemma!
Fyfan, det var ändå läskigt. Jag som har svårt att vara hemma själv i vanliga fall, haha.
Jag är faktiskt en mes ! =).. Haha, men iallafall, vid 7-8 kom Erik hit,
vi lalla på, och sedan for vi och köpte godis och lejdade oss som tusan på coop, haha..
Sen for vi hem och såg " Familjen är värre" , haha, hel grym film ändå. Fast den är så pass gammal,
aja, Erik for iallafall hem vid 12, och har suttit på datorn sen dess. Och försöker bränna ut massa bilder,
men verkar inte funka. Fast pappa försöker hjälpa mig, så ja , vi får väl se resultatet! ;D ..
Men skulle verkligen behöva rensa min dator så! . Den är ganska så full så,
men nu ska jag pröva starta om datorn, så skriver innan jag går och lägger mig! =)
pyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback