Tjobre, long time ago.

Jani, vi kom då hem från stugan i fredags, sen for vi hem duschade och fixade oss,
sen drog vi till bersikka på ferre, och träffade our party people (bland annat robz,baffy,emil,danne och massa andra då) 
först satt vi uti nån eld och bara svammlade, sen drog vi till wece(stavning?),
blev lite för mkt för nån person, och shiet, men kvällen var väl ganska lyckad.
sen i lördags då for vi till hortlax, till emil, där folket festade som vanligt då,
men drack dock inte denna gång. (Y). iaf, vi hade det mysigt med massa prat och musik osv,
sen idag då har jag färgat tinas hår, och hennes nya löshår, och så hyrde vi två filmer, och där träffade vi även jossan <3,
osv, hahaha, och vi tog även en körtur med röda faran, som vi brukar! ; ).
men det blir att vänta till helgen att vara med robin and co. eftersom robin är i stockholm på vardagarna nu,
jobbeet kallar lixsom! ;P .  men rik är han oxå!! , fyfan. skulle inte tacka nej till hans börs, he-he.
nog om det, fick ett samtal av R&P idag, var väldigt kul att dom ringde faktiskt, för dom får en alltid på rätt humör =),
Haha, och nu vill dom att ja ska göra en lista på massa fjortisar från pite, ojoj, Den lär inte bli kort grabbar! ;D ..
och jag ska stå högst upp, ha-ha. äh, nu ska jag göra min sena middag, och sedan göra nå drygt, sen sova,
vi hörs kanske imoorn lr så. =). pusstjaoo00.

kmr iaf nå dåliga/fula bilder! ;) ..  dock mest robz bilder, i think.






var typ alla, ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback