Marängswiss

Sitter atm och äter marängswiss medans jag väntar på att tina ska bli klar :p
ska få äta ute ikväll, blir nog max. Beror på ;b, Mamma, pappa och brorsan är iaf i lule nu och köper nytt golv, (Y).
Så drf fick jag mat pengar =)=).. idag var ju då våran drygaste och längstaste dag, vi gick till 5 i halv 4. blääh.
menmen, igår skulle vi ju då lämna tbx min plattång, i hopp om en ny. Men eftersom det följde med en hårfön,locktång och en borste när jag köpte den, så måste jag lämna tbx alltihop för att få pengar. Eftersom dom hade slut på plattångarna, och jag som älskar min hårfön.. hmm. Det andra hatar jag. men jaa.. ska nog köpa den billigare hårfönen jag hittar och lämna tbx det andra, och köpa den andra plattången! För den såg ju fan bra ut, och var ändå så pass billig.
Den är typ nästan lika dan som min, fast en annan design typ. Måste nog bestämma mig imorgon, eller nått.
eftersom jag vill ha en fucking plattång, morrr. Och ninas plattång är inte så bra mot mitt hår, känns de som.
fast den plattar jävligt bra annars! men vill ha mitt lilla hår kvar ;b hahaha.
aja, nu ska jag gå och inte göra nått, sen fara och äta osv. så jaa, vi hörs väl senare!" =)


- innan fest hos aiiner.

Kommentarer
Postat av: m

söt :)

2009-08-26 @ 16:33:45
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

thanks ;b du är. ^

2009-08-26 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback