Måndag åter igen.

Yeah, idag på skolan hade vi typ drama för första gången, haha. Jävligt lejt, men tror det är bra att lära sig ändå.
haha, äh skit äcklig lunch idag, fick i mig typ 4 tugger, blääh. Sen efter skolan då gick jag och tina på stan,
sedan for vi hem till henne, hon åt middag o så. Vi typ chilla murra ;) he-he.
Sen for jag hem och åt middag osv, och nu sitter jag här, tröttare än någonsin, bläääh.
Nu har jag iaf hett in bilderna från ihelgen! =)
Så ni ska få se dom, ska lixsom dra till brorsan nu, i think. Eller snart! ,
ska hjälpa att flytta det sista, he-he.

aja här kommer bilderna:

 
- vi hade kul på toan, krr ;)                        - happy birthday boy.
 
- HAHAHA, typ oserri x)                       - he gick lite hett till ;b

äh, byebye

Kommentarer
Postat av: marielle.

haha, vems hals? xD

2009-09-01 @ 14:18:05
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: jennny

hahaha, min x)

2009-09-01 @ 21:56:32
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback