i will wait forever, even if it takes my whole life

jag skulle göra allt för dig, jag lovar och svär!
a million miles wouldn't seem that far, i'd go anywhere just to win your heart!
det är inte nått jag bara säger, det kommer ifrån hjärtat!
som sagt, i will wait forever, just to be with you.
du är den finaste jag träffat, den finaste jag kommit mig nära.
jag vill se dig lycklig, men jag dör hellre än att se dig med någon annan.
du kommer alltid att finnas inom mig, för jag kommer aldrig någonsin glömma våra minnen,
jag kommer aldrig glömma hur himla fin du är! och kommer aldrig nånsin glömma din humor,
för det är den som gör mig glad. spelar ingen roll vars ditt hjärta ligger, 
för mitt hör hemma hos dig! .
</3 ?.


♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback